حریم خصوصی

ما در بوکزی فا به صورت قاطع حافظ اطلاعات شما هستیم. اطلاعات اکانت کاربری شما شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن، آدرس و سایر اطلاعات شخصی شما، پیش ما محفوظ است و به هیچ عنوان در اختیار شخص یا ارگان ثالث قرار نمیگیرد.

 

اطلاعات مالی شما، شامل شماره کارت، رمز و سایر اطلاعات، به هیچ عنوان در دسترس بوکزی فا نیست و تماما توسط درگاه بانک و سیستم پرداخت الکترونیکی پردازش میشود.

 

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.بوکزی فا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌ صلاح قرار دهد.

 

ما هم همانند اکثر وبسایت ها با جمع آوری IP و کوکی ها، سعی در بهتر کردن تجربه کاربری داریم. بوکزی فا با استفاده از مطمئن ترین سرویس ها، ضامن اطلاعات شماست.

 

ممکن است بوکزی فا برای امور تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان، از راه های ارتباطی ای که خود کاربر معین کرده استفاده کند. در صورتی که تمایل به دریافت اینگونه اطلاعات ندارید به راحتی میتوانید لغو کنید.

 

بوکزی فا برای راحتی و امنیت شما تاسیس شده است و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

0